Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Складнощі з виконанням домовленостей

1
16:35, 20.09.2024
Складнощі з виконанням домовленостей
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, громадянин України, вперше стикнувся з проблемою, що виникла у зв'язку з невиконанням умов договору з боку контрагента. Ми уклали договір про надання послуг, за умовами якого я зобов'язався сплатити певну суму за послуги, а контрагент - надати ці послуги в повному обсязі та вчасно. Однак, попри вчасну оплату з моєї сторони, контрагент не виконав своїх зобов'язань. Наразі я знаходжусь в стані правової невизначеності та не впевнений, які кроки мені слід здійснити для захисту своїх прав та законних інтересів. Чи можу я вимагати повернення сплачених грошей та компенсації за причинені незручності? Чи є в Україні ефективні механізми захисту прав споживачів, які дозволяють вирішувати подібні ситуації без звернення до суду? Чи можу я розраховувати на допомогу від державних органів у вирішенні цієї проблеми? Які документи я повинен зібрати та на які норми законодавства України мені слід спиратися у процесі вирішення цієї проблеми?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:31, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У ситуації з невиконанням умов договору надання послуг з боку контрагента, ви маєте право вимагати повернення сплачених коштів та компенсації збитків, якщо такі мали місце. Відповідно до статті 610 Цивільного кодексу України (ЦКУ), порушення зобов'язання настає у разі його невиконання або неналежного виконання (з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання).

Для захисту своїх прав ви можете вжити наступні дії:

1. **Претензійний порядок вирішення спору**: Направте контрагенту офіційну претензію, в якій викладіть суть порушень та вимоги щодо повернення коштів або надання послуг у встановлений термін. Згідно з частиною 1 статті 530 ЦКУ, якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не визначений або визначений моментом витребування, кредитор має право вимагати його виконання в будь-який час.

2. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», органи захисту прав споживачів мають право розглядати скарги споживачів та здійснювати контроль за дотриманням законодавства у цій сфері.

3. **Медіація**: Розгляньте можливість вирішення конфлікту шляхом медіації. Це може стати ефективним інструментом для досягнення згоди без звернення до суду.

4. **Звернення до суду**: У разі невирішення питання на досудовому етапі, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист ваших прав. Згідно з частиною 1 статті 16 ЦКУ, кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого порушеного, невизнаного або оспорюваного права або інтересу.

Для підготовки до можливого судового розгляду або іншої офіційної процедури збору документів, вам слід мати:

- Копію договору про надання послуг.
- Документи, що підтверджують факт оплати (квитанції, банківські виписки).
- Переписка з контрагентом (електронні листи, повідомлення), що підтверджує факт порушення зобов'язання.
- Претензія, направлена контрагенту, та докази її направлення (зворотній лист або повідомлення про вручення).

Ці документи допоможуть вам аргументувати свою позицію та підтвердити порушення умов договору з боку контрагента.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы