Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Права споживача при купівлі товару через інтернет

1
16:28, 20.09.2024
Права споживача при купівлі товару через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, нещодавно здійснив придбання товару через один з популярних онлайн-магазинів. Але, на жаль, отриманий товар не відповідає зазначеному в описі на сайті: він не тільки має значні відмінності в дизайні, але й не працює належним чином. Я вже використав своє право на обмін товару, але замість нового пристрою, я знову отримав неякісний товар. Враховуючи вищезазначене, я хочу зрозуміти, які юридичні кроки я можу зробити для вирішення моєї ситуації. Чи можу я вимагати повернення грошей за товар, який не відповідає опису? Чи маю я право на відшкодування моральної шкоди, зумовлене неодноразовим отриманням неякісного товару? Які документи необхідно підготувати для подання скарги в органи захисту прав споживачів? Чи можу я звернутися до суду і в якому порядку? Чи є серед моїх дій такі, що можуть вплинути на мої права як споживача в негативну сторону?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:52, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Ваша ситуація підпадає під регулювання Закону України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право вимагати від продавця усунення недоліків товару, його обміну на товар належної якості або повернення коштів у разі виявлення недоліків у товарі. Якщо товар не відповідає умовам договору, ви можете вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар суми.

У випадку, якщо товар знову був наданий з недоліками після обміну, ви маєте право вимагати повернення грошей. Для цього слід звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій висловити свої вимоги. Претензія має містити опис товару, недоліки, що виявлені, вимоги щодо повернення коштів, а також копії документів, що підтверджують покупку (чек, квитанція).

Щодо відшкодування моральної шкоди, це питання більш складне. Відповідно до статті 23 Цивільного кодексу України, моральна шкода підлягає відшкодуванню у разі, якщо вона завдана внаслідок порушення прав. Ви можете спробувати вимагати відшкодування моральної шкоди, однак для цього буде необхідно довести факт завдання такої шкоди і її розмір.

Для подання скарги в органи захисту прав споживачів необхідно підготувати заяву, в якій вказати всі деталі ситуації, додати копії документів, що підтверджують покупку, та листування з продавцем, якщо таке було.

Звернення до суду є правомірним кроком, якщо інші способи вирішення спору не дали результату. Для цього вам потрібно підготувати позовну заяву відповідно до вимог Цивільного процесуального кодексу України, в якій детально викласти обставини справи, зазначити вимоги до відповідача та додати всі необхідні документи.

Ваші дії, такі як своєчасне звернення до продавця з претензіями та дотримання порядку подання скарг, не повинні негативно вплинути на ваші права як споживача. Однак, важливо діяти в рамках закону та дотримуватися встановлених процедур, щоб забезпечити захист своїх прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации


Потерял ВНЖ
17:09, 10.09.2014

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы