Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Технічний огляд та обов"язкове страхування авто.

1
14:48, 24.11.2012
Технічний огляд та обов"язкове страхування авто.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Добрий день.
Будь ласка, дайте відповідь по 2-м авто:
1) автомобіль ИЖ 2717 220 по техталону грузовий ;
2) FORD TRANSIT ВАНТАЖНИЙ МАЛОТОНАЖНИЙ, грузопід"ємність до 2-х тон, грузовий, грузо- пасажирський.
Власниками є фіз особи, в комерційних цілях не використовують.
Я працюю з 2007 року в страховій компанії і моя дирекція не дозволяє виписувати поліс без пройденого ТО. Розуміючи відповідальність, все роблю згідно Закону.
Питання:
1. Чому деякі агенти інших страхових пропонують страхувати його як легковий, так може авто все ж вважаються легкові (мінівен, наприклад)?
Якщо все ж водій придбає десь страховий поліс як на легковий, чи буде дійсний цей поліс?
2. Що повинно бути написано в техпаспорті, щоб звільняло від ОТК?
Подібних питань дуже багато, і не всіх власників грузових авто вдається впевнити, що його автомобіль, згідно закону, все ж повинен пройти огляд.
Зверху два приклади.
Поясніть ці питання та по конкретним авто для водіїв, чому їм треба (або не треба) проходити огляд кожні 2 роки до отримання полісу.
З повагою, Тетяна.

Закон України та адмін штрафи.
З 13 серпня 2011 року набирав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державногорегулювання у сфері автомобільних перевезень» вiд 05.07.2011 № 3565-17, яким скасовується державнийтехнічний огляд та вносяться окремі зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Так, новим законом
скасовуєтьсяобов’язковий державний технічний огляд для:
легкових автомобілів усіх типів,марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезенняпасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди,мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації.
Для інших транспортнихзасобів, що зареєстровані в підрозділах ДАІ МВС України, замість державного технічного огляду вводитьсяпроцедура обов’язкового технічного контролю, яка вже знаходиться не увіданні ДАІ, такі повноваження передані за законом суб’єктам господарювання.
Періодичність обов’язкового технічного контролю для інших транспортних засобів складає:
для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понаддва роки – кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них таавтомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.
Порядок перевірки технічного стану транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.
На кожен транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю складається протокол перевірки його технічного стану, примірник якого видається водієві ТЗ.
Транспортні засоби, що пройшли державний технічний огляд до набрання чинності цим Законом і відповідно до Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) підлягають обов'язковому технічному контролю, вперше проходять обов'язковий технічний контроль після закінчення строку дії талонів державного технічного огляду.
Договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, укладаються на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом
обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону
України "Про дорожній рух" ( 3353-12 )
Разом з цим встановлюється адміністративна відповідальність за порушення порядку здійснення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, як для суб'єктівгосподарювання так і для страхових компаній.
Для водія: (340-425 грн)
Керування водієм транспортним засобом, що підлягає обов'язковому технічному контролю, але своєчасно його не пройшов, - тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частинами першою - третьою цієї статті, - тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців або адміністративний арешт на строк від п'яти до десяти діб.
Для страхової компанії (1700-2040 грн)
Видача спеціального знака державного зразка з порушенням встановленого Законом порядку укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"

//zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3565-17

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
15:13, 24.11.2012
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У відповідності до законодавства України, особливості страхування транспортних засобів та вимоги до проходження обов’язкового технічного контролю (ОТК) визначаються Законом України "Про дорожній рух" та Законом України "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів".

1. **Класифікація транспортних засобів:**

Відповідно до законодавства, автомобіль вважається вантажним, якщо він зареєстрований як такий в технічному паспорті та призначений для перевезення вантажів. Якщо технічний паспорт автомобіля, такого як ИЖ 2717 або FORD TRANSIT, вказує на те, що це вантажний транспортний засіб, він повинен бути застрахований як вантажний. Страхування як легковий автомобіль для транспортного засобу, зареєстрованого як вантажний, суперечить законодавству і може призвести до недійсності полісу.

2. **Проходження обов’язкового технічного контролю:**

Згідно з частинами законодавства, вантажні автомобілі з вантажопідйомністю до 3,5 тонн повинні проходити ОТК кожні два роки, якщо строк експлуатації перевищує два роки (Закон України "Про дорожній рух", стаття 35). Вимога стосується всіх вантажних транспортних засобів, незалежно від того, використовуються вони в комерційних цілях чи ні. Для звільнення від ОТК в технічному паспорті має бути зазначено, що це легковий автомобіль, не призначений для комерційного використання.

3. **Наслідки відсутності ОТК:**

Водії, які керують транспортними засобами, що підлягають ОТК, але не пройшли його, можуть бути оштрафовані на суму від 340 до 425 гривень (Кодекс України про адміністративні правопорушення, стаття 121). Повторне порушення може призвести до позбавлення права керування транспортними засобами або адміністративного арешту.

Таким чином, водії транспортних засобів, зареєстрованих як вантажні, зобов'язані проходити ОТК згідно з вимогами закону. Це необхідно для забезпечення дійсності страхового полісу та уникнення адміністративних штрафів.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы