Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Права споживача при придбанні товару через інтернет

1
18:59, 25.09.2024
Права споживача при придбанні товару через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, замовив товар через інтернет, але при отриманні виявив, що він не відповідає опису на сайті продавця. Товар має дефекти або інші недоліки, які не були вказані при покупці. Я хочу повернути товар або отримати компенсацію. Питання: Які права споживача в Україні захищені у разі придбання товару через інтернет і які дії мені слід здійснити для вирішення ситуації з некоректним товаром? Чи можу я вимагати повернення коштів або обмін товару на аналогічний, але в належному стані?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
19:35, 25.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

В Україні права споживача при купівлі товарів через інтернет регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Зокрема, стаття 8 цього закону гарантує право споживача на обмін або повернення товару неналежної якості. Згідно з частиною 1 статті 8, якщо товар має недоліки, споживач має право вимагати:

1. Пропорційного зменшення ціни.
2. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Крім того, при виявленні істотних недоліків, що виникли з вини виробника (продавця), споживач має право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий самий товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар (частина 4 статті 8).

Щоб реалізувати свої права, вам слід вжити наступні кроки:

1. Зверніться до продавця з письмовою претензією, в якій зазначте виявлені недоліки товару та ваші вимоги. Претензію бажано направити рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в електронному вигляді, якщо це передбачено умовами продажу товару.

2. Зберігайте всі документи, що підтверджують покупку товару (квитанції, чеки, електронні листи), а також будь-які інші документи, які можуть бути доказами у справі (наприклад, фото товару з недоліками).

3. Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або до суду.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право відмовитися від договору протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо він не відповідає умовам договору або має недоліки. Це право діє, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Таким чином, у вас є законне право вимагати повернення коштів або обміну товару, якщо він не відповідає опису або має дефекти, за умови дотримання вищезазначених процедур.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы