Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Потрібен адвокат у Пилипці: чи можу я вимагати компенсацію за порушення моїх прав як спожи

1
01:09, 28.09.2024
Потрібен адвокат у Пилипці: чи можу я вимагати компенсацію за порушення моїх прав як спожи
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як звичайний житель Пилипця, закупив товар, але виявив у ньому дефекти, які не були вказані продавцем. Як споживач, я маю право на якісний товар. Чи можу я звернутися до адвоката для вимоги компенсації за такі порушення моїх прав? Які кроки мені потрібно підтримати це питання відповідно до законодавства України?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
01:30, 28.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, ви маєте право на якісний товар і можете вимагати захисту своїх прав у випадку виявлення дефектів, які не були вказані продавцем. Зокрема, це регулюється Законом України "Про захист прав споживачів".

Як споживач, ви можете вжити таких кроків:

1. **Звернення до продавця**: Спочатку зверніться до продавця з вимогою про заміну товару або повернення коштів. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право вимагати від продавця усунення дефекту, зменшення ціни, заміни товару на якісний чи повернення грошей.

2. **Письмова претензія**: Якщо усне звернення не дало результатів, складіть письмову претензію до продавця. Зазначте в ній усі деталі покупки та виявлені дефекти товару. Продавець зобов'язаний розглянути вашу претензію протягом 14 днів.

3. **Звернення до експертизи**: У разі необхідності, ви можете звернутися до незалежної експертизи для підтвердження дефектів товару. Витрати на проведення експертизи можуть бути компенсовані продавцем, якщо експертиза підтвердить наявність дефекту.

4. **Звернення до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів**: Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете звернутися із заявою до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, яка може провести перевірку та зобов'язати продавця усунути порушення.

5. **Звернення до суду**: Якщо попередні кроки не дали результатів, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав. Відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", ви можете подати позов для відшкодування збитків, включаючи моральну шкоду.

Звернення до адвоката може бути доцільним на будь-якому етапі, особливо якщо справа доходить до судового розгляду. Адвокат допоможе правильно оформити документи та представити ваші інтереси в суді.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы