Доброго дня,
Хоча це і інтернет-магазин, він повинен бути зареєстрований, як звичайна юридична особа за законодавством України (мати адресу місцезнаходження, платити податки, заробітні плати, нести відповідальність за взятими зобов'язаннями). Тому до цього підпиємства пред'являються такі ж вимоги, як і до інших, що працюють в Україні.
Мабуть договір купівлі-продажу Ви не укладали, а тому єдиним документом, що підтверджує цю покупку є товарно-транспортна накладна ТОВ "Нова Пошта". Цей документ зберігайте, бо він підтверджує дату покупки, оплату, найменування відправника (продавця), отримувача (покупця). Також, заяву про замовлення товару. Ці документи підтвердять договірні зобов'язання.
Далі повинні керуватися Законом України "Про захист прав споживачів". Так, відповідно до нього, маєте право на безоплатне усунення продавцем недоліків товару протягом 14 днів від дати звернення з відповідною заявою.
Якщо цей магазин зареєстрований у іншому місті, спробуйте дізнатися про його відділення у Вашому місті. Якщо такі є зверніться з заявою про виявнення недоліків та їх усунення.
На весь час усунення недоліків (14 днів) Ви маєте право отримати за Вашим бажанням товар аналогічної марки.
Потім, після спливу 14 днів ремонту, магазин чи організація де проводився ремонт повинна зробити висновок про ступінь складності поломки. Якщо телефон буде мати недоліки, однак ним можна користуватися, то маєте право вимагати зниження ціни або заміну на якісний.
Якщо ж телефон має істотні недоліки (тобто не придатний для користування, або якщо ремонт здійснюється більш ніж 14 днів) маєте право вимагати повернення повернення його вартості або заміну на якісний.
Найкращий варіант для подання заяви про усунення недоліків, це безпосереднє звернення з товаром на підприємство продавця.
Якщо не можете туди поїхати, напішить заяву та відправте поштою (рекомендованим листом). Повідомте в заяві про виявлені недоліки, просіть визначити місце куди надати телефон для безоплатного ремонту. Обов'язково в заяві вказуйте дату замовлення товару, дату його отримання, робіть посилання на транспортний документ, що підтверджує отримання.
Якщо правила, розроблені цим магазином не передбачають безоплатного усунення недоліків, ставте вимогу про заміну товару або про розірвання договору та повернення вартості товару.
Також зазначайте, що у випадку не отримання відповіді у встановлений строк (вкажіть строк) звернетеся в організацію, яка займається ремонтом мобільних телефонів для виявлення рівня складності недоліків товару та в подальшому звернетеся до суду з позовом про стягнення вартості товару, неустойки, моральної шкоди.
Зауважте, що Ви не обмежені 14 днями на захист свого права, тому, що на будь-який товар є гарантійний строк (дивіться в документах до товару). 14 днів - це строк для безоплатного усунення продавцем недоліків від дати Вашого звернення до нього протягом гарантійного строку.
Якщо продавець ухилятиметься від обміну, ремонту чи повернення коштів, маєте право на звернення до суду з позовом про захист своїх прав (протягом одного року від дати виявлення недоліків, а якщо на товар є гарантійний строк - то в межах цього строку )
Напишіть назву цього інтернет-магазину або посилання на їхній сайт. Якщо буде можливо, допоможу з'ясувати їхні дані для письмового звернення.
Бажаю успіху.
______________
Щоб отримати юридичну консультацію - напишіть своє питання на сайті!