Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з недотриманням термінів поставки товару

1
02:45, 21.09.2024
Проблема з недотриманням термінів поставки товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як приватний підприємець, уклав договір із постачальником на закупівлю певного товару, який потрібен для моєї діяльності. У договорі чітко вказані терміни поставки товару, проте постачальник систематично порушує ці терміни, що негативно впливає на мою діяльність, оскільки я не можу виконувати свої зобов’язання перед своїми клієнтами. Що мені робити в такій ситуації? Чи можу я розірвати договір із постачальником без певних фінансових наслідків для мене, оскільки він не виконує свої зобов'язання? Чи існують юридичні механізми, які б допомогли мені забезпечити виконання зобов'язань постачальником і компенсувати мої збитки, що виникли через його недобросовісну поведінку? Чи можу я вимагати відшкодування збитків, якщо постачальник продовжує порушувати умови договору? І як правильно оформити ці вимоги, щоб вони були законними та обов'язковими для виконання?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
03:14, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

В ситуації, коли постачальник систематично порушує умови договору щодо термінів поставки товару, ви маєте право вживати певних юридичних заходів відповідно до законодавства України.

1. **Розірвання договору**: Згідно з статтею 651 Цивільного кодексу України, договір може бути розірвано за згодою сторін або за рішенням суду, якщо інша сторона істотно порушила умови договору. Несвоєчасна поставка товару може вважатися істотним порушенням, якщо вона призвела до значних збитків або унеможливила досягнення мети договору.

2. **Забезпечення виконання зобов'язань**: Ви можете звернутися до суду з вимогою про примусове виконання зобов'язань постачальником. Це регулюється статтею 610 Цивільного кодексу України, яка передбачає відповідальність за невиконання або неналежне виконання зобов'язань.

3. **Вимога відшкодування збитків**: Відповідно до статті 22 Цивільного кодексу України, ви маєте право вимагати відшкодування збитків, завданих внаслідок порушення зобов'язань. Збитки включають витрати, понесені у зв'язку з порушенням, втрату або пошкодження вашого майна, а також неотримані доходи, які ви могли б отримати, якби зобов'язання було виконано належним чином.

4. **Оформлення вимог**: Для того щоб ваші вимоги були законними і обов'язковими для виконання, вам слід:
- Направити постачальнику письмову претензію, в якій викласти факти порушень, вимоги щодо усунення недоліків та відшкодування збитків. У претензії вкажіть конкретні порушення та надайте розрахунок збитків.
- Зберегти копії всіх документів, що підтверджують ваші вимоги (договір, рахунки, листування, акти приймання-передачі товару тощо).
- У разі невиконання ваших вимог, звернутися до суду з позовом про розірвання договору та відшкодування збитків.

Систематичне порушення умов договору може бути підставою для притягнення постачальника до відповідальності, і ви маєте право захищати свої інтереси відповідно до чинного законодавства України.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы