Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Права споживачів при онлайн-торгівлі

1
12:27, 22.09.2024
Права споживачів при онлайн-торгівлі
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Відкривши веб-сайт для онлайн-продажу різноманітних товарів, я столкнувся з проблемою визначення порядку повернення товару, який не підійшов покупцю. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути товар протягом 14 днів, але цей термін може бути продовжений, якщо товар був виявлений неякісним. Як мені правильно визначити цей термін? Які відповідальність мені може грозити, якщо я надам недостовірну інформацію про товар на веб-сайті? Чи можу я обмежити свою відповідальність за якість товару, якщо я не є виробником, а лише продавцем? Як мені правильно оформити угоду з покупцем, щоб уникнути можливих проблем в майбутньому?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:21, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", зокрема статті 9, споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, за умови збереження його товарного вигляду, упаковки та наявності розрахункового документа. Якщо товар виявився неякісним, споживач має право вимагати його заміни або повернення коштів протягом гарантійного терміну або терміну придатності, якщо такі встановлено.

У разі надання недостовірної інформації про товар або умови його повернення, продавець може нести відповідальність відповідно до статті 15 Закону, яка передбачає, що інформація про товар повинна бути достовірною, повною та своєчасною. Невиконання цього обов'язку може призвести до відшкодування збитків споживачу.

Щодо обмеження відповідальності за якість товару, якщо ви не є виробником, а лише продавцем, закон не дозволяє повністю зняти з себе відповідальність. Проте, ви можете, наприклад, вказати, що не несете відповідальності за дефекти товару, які виникли через неправильне використання, зберігання або транспортування покупцем.

Для правильного оформлення угоди з покупцем варто розробити публічну оферту, яка міститиме всю необхідну інформацію про товар, умови його повернення, гарантії та відповідальність сторін. Оферта має бути чітко викладена та доступна для ознайомлення на вашому веб-сайті. Також слід передбачити можливість підтвердження покупцем своєї згоди з умовами оферти, наприклад, шляхом натискання кнопки "згоден з умовами" при оформленні покупки.

Важливо також врахувати норми статті 633 Цивільного кодексу України, яка регулює публічну оферту, та статті 712, яка визначає специфіку договору купівлі-продажу. Залучення юриста для складання оферти та інших юридичних документів може допомогти уникнути можливих правових проблем у майбутньому.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы