Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

"Порушення прав споживача при покупці товарів через інтернет

1
17:29, 25.09.2024
"Порушення прав споживача при покупці товарів через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Ситуація: Я, як споживач, замовив товар через інтернет, але після отримання виявив, що він не відповідає заявленому на сайті магазину. Товар виявився пошкодженим або не функціонує належним чином. Магазин відмовляється повернути гроші або обміняти товар. Питання: Які права споживача порушені у такій ситуації та які кроки можна підприйняти для відстояння своїх інтересів відносно магазину? Які законні дії можна взяти для вирішення конфлікту та отримання компенсації за отриманий пошкоджений товар?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:17, 25.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації можна стверджувати, що порушені права споживача, які передбачені Законом України "Про захист прав споживачів".

По-перше, відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення сплачених за нього коштів. Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам або є пошкодженим, це підстава для вимоги обміну або повернення.

По-друге, згідно зі статтею 7, інформація про товар повинна бути достовірною, повною та своєчасною. У разі недотримання цього обов'язку, споживач має право вимагати належного виконання договору, зменшення купівельної ціни або відшкодування збитків.

Щодо кроків, які можна підприйняти:

1. **Звернення до продавця**: Спочатку варто офіційно звернутися до магазину з письмовою претензією, в якій зазначити всі виявлені недоліки товару та вимогу про обмін або повернення коштів. До претензії слід додати копії документів, що підтверджують покупку (чеки, квитанції) та фотографії товару.

2. **Захист прав через уповноважені органи**: Якщо магазин відмовляється задовольнити вашу вимогу, ви можете звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

3. **Судовий захист**: У разі невирішення питання мирним шляхом, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист своїх прав. Згідно зі статтею 22 Закону "Про захист прав споживачів", судовий збір за такі позови не сплачується.

4. **Звернення до органів з питань захисту прав споживачів**: Ви також можете звернутися до відповідних органів місцевої влади, що займаються захистом прав споживачів, для додаткової підтримки та консультацій.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете ефективно відстоювати свої права та домагатися справедливого вирішення конфлікту.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы