Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Доброго дня! Остання надія на вас.

1
22:50, 30.06.2017
Доброго дня! Остання надія на вас.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Допоможіть нам у вирішенні такого питання. Ми працівники 8 сільських рад які обєдналися в одну громаду працювали на посаді секретарів сільських рад та виконкому з 19.04.2002 року по 30.12.2016 року до обєднання ( вибори в громаду відбулися 18.12.2016 року) назва залишилася до тієї селищної ради до якої наші сільські ради увійшли не громада а селищна рада. Працівників 8 сільських рад які обєдналися попереджали про можливе вивільнення це бухгалтерів, землевпорядників,сторожа, кочегара, техпрацівника сільської ради секретарів сільських рад це не стосувалося ( попередження було 13.01.2017 року на основі розпорядження селищного голови (громади) під підпис особисто кожного працівника. Два місяці січень та лютий всім працівникам платили заробітну плату яку всі отримували до цього в сільських радах яких працювали. На початку березня місяця 2017 року сказали потрібно написати всім заяви, що всіх переводять на відповідні посади з 01.01.2017 року . секретарів бувших сільських рад на посади помічників старост,та бухгалтерів, спеціаліст землевпорядник так і залишається, спеціаліст - субсидіст, техпрацівник, сторож та кочегар приміщення на посаду працівник з благоустрою. але з мінімальною заробітною платою для всіх на 3200 грн. Секретарів рад не попереджали про зміни оплати праці ні розпорядження нічого цього не було. Записів у трудових книжках працівникам не робив ніхто ніяких, так як їх не передали до селищної ради в яку обєдналися так як їх ніхто і не просив передавати. Ми знаємо що перевести з посади особи місцевого самоврядування на посаду помічників старост це незаконно але як це доказати юристам громади не маємо можливості. Так як нам говорять вирішують все депутати громади що робити . всі працівники виконують ті обовязки які і виконувалися до цього,
Тепер в червні внесено зміни до 268 постанови про підвищення оплати праці особам місцевого самоврядування . нас помічників старост без всяких попереджень знову переводять на посади інспекторів ( яких не відомо і з 01.06.2017 року) з окладом 2118 грн. І поясніть будь ласка інспектор це посадова особа місцевого самоврядуванняя чи хто він взагалі,. Також підкажіть будь ласка на які посади можна було згідно законодавства перевести секретарів сільських рад щоб не перервався стаж роботи посадових осіб місцевого самоврядування
Будь ласка надайте нам допомогу в вирішенні цього питання. Куди нам звертатися в вирішенні даного питання і на підставі яких законодавчих актів .Дякуємо .

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:44, 11.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Вирішення вашого питання вимагає детального аналізу чинного законодавства України, яке регулює питання місцевого самоврядування, переведення та оплати праці посадових осіб.

1. **Переведення на інші посади та оплата праці:**

Згідно зі ст. 42 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП), переведення працівника на іншу посаду допускається тільки за згодою працівника, крім випадків, передбачених законодавством. Якщо зміни умов праці працівника відбуваються, роботодавець зобов'язаний попередити працівника про це не пізніше ніж за два місяці (ст. 32 КЗпП).

Отже, якщо вам не повідомили про зміну умов праці (зокрема, щодо оплати праці), це є порушенням законодавства.

Крім того, відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (ст. 10), посадові особи місцевого самоврядування призначаються на відповідні посади за конкурсом, якщо інше не передбачено законом. Зміна назви посади та її окладу без належного обґрунтування та відповідного рішення може бути незаконною.

2. **Трудові книжки:**

Відповідно до ст. 48 КЗпП, трудові книжки працівників зберігаються на підприємстві, установі або організації за місцем роботи працівника. При переведенні працівника на інше місце роботи трудові книжки повинні передаватися до нового роботодавця. Непередача трудових книжок є порушенням трудового законодавства.

3. **Стаж роботи:**

Секретарів сільських рад, як посадових осіб місцевого самоврядування, можна перевести на інші посади в межах місцевого самоврядування без втрати стажу. Відповідно до ч. 3 ст. 50 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", стаж роботи на відповідних посадах місцевого самоврядування зараховується до загального стажу державної служби.

4. **Посада інспектора:**

Відповідно до Класифікатора професій, затвердженого Наказом Держстандарту України від 28.07.2010 № 327, посади інспекторів можуть належати як до посад державної служби, так і до посад місцевого самоврядування, залежно від їхніх функціональних обов'язків. Тому уточнення щодо статусу посади інспектора у вашій громаді потрібно здійснити на підставі посадових інструкцій та рішень відповідного органу місцевого самоврядування.

5. **Куди звертатися:**

Для вирішення вашого питання ви можете звернутися до:
- Головного управління Державної служби України з питань праці, яке здійснює контроль за дотриманням трудового законодавства.
- Прокуратури України, якщо є підстави вважати, що має місце порушення законодавства.
- Місцевого суду з позовом про поновлення на посаді, якщо є підстави вважати, що переведення було незаконним.

Також ви можете звернутися до юридичної консультації або адвоката для отримання більш детальної та індивідуальної допомоги.

Законодавчі акти на які варто звернути увагу:
- Кодекс законів про працю України.
- Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".
- Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування".
- Постанова Кабінету Міністрів України № 268 від 09.03.2006 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів".

Звертаю вашу увагу на необхідність збору всіх документів, які підтверджують ваше працевлаштування та зміни в умовах праці (накази, розпорядження, попередження, заяви тощо) для надання їх у відповідні органи.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы