Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Споживач має право на достовірну та своєчасну інформацію про товари

Споживач має право на достовірну та своєчасну інформацію про товари

Лист Держспоживстандарту від 11.05.2011 р. №3962-7-5/18 щодо надання роз'яснень вимог чинного законодавства
Держспоживстандарт надав роз’яснення щодо надання споживачу необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформацію про товари, яка обумовлена у п. 1 ст. 15 Закону «Про захист прав споживачів».

Відповідно до п. 2 ст. 15 Закону інформація доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці та у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції, і має містити, зокрема, дані про ціну (тариф), умови і правила придбання продукції.

Згідно з п. 15 Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами (наказ Мінекономіки від 19.04.2007 р. №104 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами ), госпсуб’єкт позначає роздрібні ціни на ярликах (цінниках) або в покажчиках цін товарів, що надходять до продажу.

Також відповідно до п. 15 Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами (наказ Мінекономіки від 11.07.2003 р. №185 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами ), працівники госпсуб’єкта повинні надати споживачу необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про товари, а також на вимогу споживача — документи, що підтверджують їх якість і безпеку та ціну товарів.

Госпсуб’єкт повинен забезпечити інформування споживачів про роздрібні ціни у гривнях за допомогою ярликів цін (цінників) на зразках товарів, які оформляються відповідно до Інструкції про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та закладах ресторанного господарства (п. 16 наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі від 04.01.97 р. №2 Про затвердження Інструкції про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування ).

Одночасно Держспоживстандарт повідомляє, що відповідно до ст. 26 Закону «Про захист прав споживачів» уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів (територіальні органи) має право перевіряти у госпсуб’єктів сфери торгівлі і послуг, у т.ч. ресторанного господарства, додержання правил торгівлі і надання послуг, а також проводити перевірки правильності розрахунків із споживачами за реалізовану продукцію.

При порушенні законодавства про захист прав споживачів госпсуб’єкти несуть відповідальність відповідно до вимог ст. 23 вищезазначеного Закону.

Крім того, до осіб, які вчинили адмінправопорушення, застосовуються адміністративні стягнення. Тож у разі встановлення фактів обмірювання, обважування, обраховування, перевищення встановлених цін та тарифів чи іншого обману покупця госпсуб’єкти несуть адмінвідповідальність згідно зі ст. 1552 Кодексу про адмінправопорушення.



Споживач має право на достовірну та своєчасну інформацію ..., автор —
Рейтинг статьи: 100% из 100 возможных. Голосов всего: 6. Отзывов пользователей: 2.

Источник: LICASOFT

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы