Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Мін’юст про облік в ДПС договорів про спільну діяльність, про строки виплати допомоги з ти

Мін’юст про облік в ДПС договорів про спільну діяльність, про строки виплати допомоги з ти

Лист Мін’юсту від 14.06.2011 р. №380-0-2-11-8.2 Щодо обліку в органах державної податкової служби договорів про спільну діяльність
Мін’юст роз’яснив у своєму листі одразу декілька важливих питань. Серед них:

1. Щодо обліку в органах ДПС договорів про спільну діяльність

Мін’юст нагадує, що відповідно до п. 64.1 і 64.6 ст. 64 ПКУ взяття на облік за основним місцем обліку юросіб та їх відокремлених підрозділів як платників податків і зборів в органах ДПС здійснюється на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих держреєстратором згідно із Законом «Про державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей органами ДПС. На обліку в органах ДПС повинні перебувати угоди про розподіл продукції та договори про спільну діяльність на території України без утворення юросіб, на які поширюються особливості податкового обліку та оподаткування спільної діяльності, визначені ПКУ.

В органах ДПС не враховуються договори про спільну діяльність, на які не поширюються особливості податкового обліку та оподаткування спільної діяльності, визначені ПКУ. Кожен учасник таких договорів перебуває на обліку в органах ДПС та виконує обов’язки платника податків самостійно.

Взяття на облік договору про спільну діяльність чи угоди про розподіл продукції здійснює платник податків — учасник, визначений відповідальним за утримання та внесення податків до бюджету в ході виконання договору або угоди.

Взяття на облік здійснюється шляхом додаткового взяття на облік такого учасника як платника податків — відповідального за утримання та внесення податків до бюджету в ході виконання договору або угоди.

Спільна діяльність без створення юрособи здійснюється на підставі договору про спільну діяльність (пп. 153.14.1, 153.14.2 і 153.14.6 ст. 153 ПКУ).

Облік результатів спільної діяльності ведеться платником (уповноваженими сторонами) згідно з умовами договору, окремо від обліку госпрезультатів такого платника.

2. Щодо строків виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги по вагітності та пологах

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами відділень Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матзабезпечення за їх видами.

Районні, міжрайонні, міські виконавчі дирекції відділень Фонду здійснюють фінансування страхувальників-роботодавців протягом 10 р.д. після надходження заяви.

Допомога з тимчасової непрацездатності, з вагітності та пологів виплачується відповідно до Закону №2240 «2240 Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням»:

  • — застрахованим особам, зазначеним у ч. 1 ст. 6 Закону, — у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати зарплати;
  • — застрахованим особам, зазначеним у ч. 2 та 3 ст. 6 Закону, — протягом 10 днів після призначення допомоги.

3. Щодо недопуску порушень у використанні коштів Держбюджету

Статтею 117 Бюджетного кодексу визначено заходи впливу, які можуть застосовуватися до учасників бюджетного процесу за порушення бюджетного законодавства.

Разом з тим відповідно до ст. 121 ПКУ посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Порушення бюджетного законодавства, вчинене розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів, може бути підставою для притягнення до відповідальності згідно з законами України його керівника чи інших відповідальних посадових осіб, залежно від характеру вчинених ними діянь.



Мін’юст про облік в ДПС договорів про спільну діяльність, ..., автор —
Рейтинг статьи: 97% из 100 возможных. Голосов всего: 6. Отзывов пользователей: 1.

Источник: LICASOFT

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы