Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Бронепоїзд 20-13?

Бронепоїзд 20-13?

«Васько Окорок прошепотів налякано: — Страшно, Микито Єгоровичу?»

Ця міні-сцена із культового колись твору Всеволода Іванова «Бронепоїзд 14-69» згадалася після того, як недавно почув професійну суперечку донецьких залізничників. А емоційно обговорювали вони навіть не швидкісні «Хюндаї», а… пісенні рядки: «Ми мирні люди, та наш бронепоїзд стоїть на запасному шляху!» Одні стверджували, що ці слова тепер потрібно повторювати… пошепки. Чому? Виявляється, щоб всюдисущі крадії металу часом не почули оте точне місце дислокації закованого у броню потяга.

— Розпиляють, гаспиди, і розтягнуть до останньої гайки! — песимістично прогнозував один з учасників дискусії. — Навіть заклепки не залишиться. А на додачу можуть прихопити ще й колії самого запасного шляху…

Опоненти цієї версії, навпаки, наполягали: співати потрібно якомога голосніше — аби, значить, налякати лиходіїв, які цуплять залізничні вантажі. Бо замість слів «бронепотяг стоїть» дуже рекомендують вживати «бронепотяг стояв». Ні, не тому, що його банально вкрали.

— Нехай знають і начуваються — він уже не стовбичить, а використовується за прямим призначенням!

Підстав для згаданої суперечки, як кажуть, вагон. Або взагалі, уточнюють залізничники, цілий ешелон. Бо нині дуже часто будні залізниці нагадують динамічні сцени пригодницьких фільмів, де зображують напади зграй зухвальців на потяги. Щоправда, тепер об’єктом зазіхань стають не пасажирські, а вантажні ешелони, які для охорони дехто радить супроводжувати бронепотягами. Такі перестороги, схоже, справді були б не зайвими, з огляду на реалії перевезення вантажів. Адже тільки з початку року бійці оперативних груп воєнізованої охорони Донецької залізниці запобігли майже сотні випадків розкрадання з вагонів різноманітних вантажів та матеріальних цінностей. На гарячому вдалося затримати й передати правоохоронцям 125 осіб, яких тепер притягують до відповідальності. А про кількість поки що невловимих персон можна тільки здогадуватися.

Не секрет, що найчастіше об’єктами зазіхань стають вантажі, які перевозять на відкритих платформах. Деякі спритники набили руку скидати брухт із вагонів навіть на ходу, проте вугілля, вироби із чорних металів та інші вантажі лиходії здебільшого розкрадають під час тимчасових стоянок ешелонів. Причому ударники цієї праці претендують на лаври важкоатлетів: на ділянці Донецьк—Рутченкове охоронці затримали суб’єкта, який спромігся поцупити з вантажного вагона 2,6 тонни металобрухту.

А ще неформали-залізничники активізувалися і знахабніли настільки, що коли довгенько немає підходящих вантажів, вони не сидять без діла, а беруться розкомплектовувати колії, вагони, засоби зв’язку і сигналізації та інше інженерно-технічне обладнання. Наприклад, на станції Слов’янськ один з умільців з допомогою молотка, зубила тощо взявся розкомплектовувати вантажний вагон. Мовляв, щоб знали, як залишати його порожнім. А якщо нема вагонів, довкола ще є чим поживитися: на станції Сартана двоє металозаклопотаних персон демонтували 7 метрів залізничної колії — не пропадати ж добру…



Бронепоїзд 20-13?, автор —
Рейтинг статьи: 95% из 100 возможных. Голосов всего: 1. Отзывов пользователей: 1.

Источник: www.ukurier.gov.ua

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы {lang: 'ru'}