Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Нехороший Дід Мороз?

Нехороший Дід Мороз?

Тетяна ПИЛИПЧУК для «Урядового кур’єра»

Хочу поділитися своєю неприємністю, щоб застерегти інших від подібного лиха. Моя онучка має двох бабусь по різні сторони океану. На жаль, американська бабуся не має можливості приділяти стільки уваги й теплоти, як хоче, тому намагається бути доброю феєю і кілька разів на рік надсилати подарунки.

Вже майже чотири роки ми користуємося послугами фірми «Росан», що згодом стала «Міст Експрес», і цього разу звернулися до неї. Посилка була особливою, призначеною до Нового року та дня народження онучки. Тому бабуся наскладала аж 13,5 кілограма різних цікавостей, цукерок і подарунків. А найголовніше, що вона про частину подарунків розповіла онуці, сказавши, що вони від Діда Мороза. В середині листопада посилка була відправлена зі США, і онука стала чекати.

Щодня дитина запитувала, коли вже прилетить або припливе той іноземний Дід Мороз і привезе костюм її улюбленої принцеси, в якому вона піде на свято до садочка. В середині грудня (через місяць!) нам повідомили зі львівського офісу компанії «Міст Експрес», що посилка вже в Києві і за день-два прибуде за призначенням. Ми щасливі не відходили від вікна два наступні дні. Та посилку не привезли. Щодня я телефонувала на «гарячу лінію» компанії, і коли вдавалося додзвонитися, там відповідали, що посилка зберігається на складі в Києві на вул. Богатирській, її ось-ось доставлять. Ми наївно вірили до останнього. В переддень свята в садочку нам також пообіцяли доставити посилку, тому ми й не купували дитині іншого костюма. В ніч перед святом під гіркі сльози онуки я обшивала дощиком її стареньке платтячко. Онука на святі була єдиною без карнавального костюма, і попри мої вмовляння не засмучуватися свято було безнадійно зіпсовано.

Я написала скаргу на сайт «Міст Експрес», але ніякої реакції не було. Тим часом вийшов максимальний термін доставки —

6 тижнів. Нас усе ще годували обіцянками. Ми вірили, проте дива не сталося і до Нового року посилку теж не привезли. Сподівалися віддати подарунки на Різдво та день народження маленької. 2 січня 2013 року нам зателефонували зі служби доставки і повідомили, що посилку доставлять наступного дня в робочий час, звірили адресу, код під’їзду. Дитяча радість не мала меж. Маленька навіть відмовилася йти гуляти — так чекала подарунків. Увечері на наш дзвінок відповіли, що посилка… втрачена. Йняти віри було важко, адже нам майже місяць говорили, що вона є, і тільки вчора пообіцяли доставку…



Нехороший Дід Мороз?, автор —
Рейтинг статьи: 97% из 100 возможных. Голосов всего: 1. Отзывов пользователей: 1.

Источник: www.ukurier.gov.ua

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы {lang: 'ru'}