Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Луганську обрізали крила

Луганську обрізали крила

БІЗНЕС

Основну частину літаків місцевих авіаліній цього року порізали на металобрухт

Причину того, що колись аеропорт, який входив до десятки найкращих, зараз ледве зводить кінці з кінцями, генеральний директор установи Василь Татаринов убачає в невдалих рішеннях попереднього державного керівництва.

«Зараз як такої «приписної» авіації в нас уже не залишилося. «Луганські авіалінії» зробили банкрутом, чотири з тих п’яти літаків, що ми мали, порізали та здали на металобрухт. Маємо за це «дякувати» людям, які далекі від авіації, вони думали, що літак — це те саме, що мерседес. Але літак потребує уваги, незважаючи на те стара чи нова це машина»,— жалівся на брифінгу для преси директор аеропорту.

Та все ж таки Луганський аеропорт — це не лише власні літаки. Нова злітна смуга обійшлась в понад 30 млн грн. Вона відповідає всім міжнародним стандартам і дає змогу приймати літаки всіх класів — до «Боїнгів» та «Аербасів» включно. Аеропорт «Луганськ» співпрацює з російською авіакомпанією «Ютейр», її «донькою» «Ютейр-Україна» та українською «Мотор Січ».

Валовий обіг за дев’ять місяців поточного року міжнародного аеропорту «Луганськ» становить понад 1 млн 60 тис. грн. Нині з Луганська щодня вилітає щонайменше три літаки. Два — до Києва й один — до Москви. Другий київський рейс поновили після реконструкції злітної смуги. Однак навіть за незначної кількості рейсів їхня наповненість ледве сягає 75%.

«Нині авіація — це забавка для багатіїв. Навіть я, генеральний директор аеропорту, не завжди можу собі дозволити такий переліт»,— каже Василь Татаринов.

Улітку аеропорт оживає — виліт чартерних рейсів із Луганська до Єгипту чи Туреччини раз на тиждень став уже звичною практикою. Але техніки для обслуговування літальних апаратів, особливо взимку, катастрофічно не вистачає. Тож у холодну пору року аеропорт пустішає. Для того щоб привести тут усе до ладу, потрібно понад сто мільйонів гривень. Але така сума непосильна для бюджету області.



Луганську обрізали крила, автор —
Рейтинг статьи: 98% из 100 возможных. Голосов всего: 5. Отзывов пользователей: 3.

Источник: www.ukurier.gov.ua

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы {lang: 'ru'}