Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Кордони можуть не лише роз’єднувати

Кордони можуть не лише роз’єднувати

ІНТЕГРАЦІЯ

Українські й молдовські прикордонники та митники разом обслуговують пункт пропуску «Росошани — Бричень»

Олександр БІТТНЕР, «Урядовий кур’єр», фото автора

Позаминулої п’ятниці з Білорусі надійшло повідомлення, що жителі прикордонних сіл вночі займають чергу на автомобільному прикордонному переході «Нова Гута», а вранці продають місця автомобілістам. А все тому, що цей перехід завжди перевантажений, оскільки звідси найзручніше потрапити в Україну. Перед вихідними черга тут іноді зростає до 300 і більше автомобілів.

Повідомлення, що називається, в тему: днем раніше довелося побачити іншу картину — Місія ЄС з прикордонної допомоги Україні й Молдові запросила на засідання робочої групи, яка оцінювала перші півроку роботи спільно керованого пункту пропуску «Росошани — Бричень» на українсько-молдовському кордоні.

У черзі на в'їзд в Україну — не більше двох автомобілів

До практичної реалізації цього проекту прикордонні й митні служби обох країн за підтримки Місії готувалися давно. В рамках вимог ЄС із лібералізації візового режиму для громадян та Концепції інтегрованого управління кордонами було підписано низку міжурядових угод, зокрема й про спільне патрулювання українсько-молдовського кордону, а також протокол про проведення експерименту зі спільного контролю за переміщенням людей і вантажів безпосередньо на одному з ПП. Для цього знову ж таки спільно було напрацьовано експериментальну технологічну схему пропуску людей і транспортних засобів з визначеним механізмом проведення всіх контрольних процедур.

Скорочення часу контролю не означає зниження пильності

Вибір упав на прикордонний перехід у Росошанах, де з 21 лютого цього року прикордонники і митники обох сторін почали працювати разом. І перше, що відзначили всі, — помітне скорочення часу оформлення перетину кордону в середньому на 20—25%. Насамперед завдяки поліпшенню взаємодії між представниками всіх служб, які ведуть контроль, можливості оперативного розв’язання проблемних питань, якщо такі з’являються. Це й зрозуміло, бо всі служби працюють компактно на одній території, а транспортні засоби для перевірок зупиняються лише раз. Одна зупинка на кордоні для проведення всіх обов’язкових контрольних процедур, можна сказати, — стрижень експерименту. Зокрема й ідентифікація осіб, які перетинають кордон: інспектори обох служб знаходяться в одному приміщенні й перевіряють документи разом.

Керівникам митних підрозділів Леоніду Бонару (Молдова) і Валерію Губарєву (Україна) завжди є що обговорити

За словами глави відділу Місії ЄС Ендрю Філмера, переваги спільно керованого пункту пропуску очевидні. Адже йдеться не лише про уникнення дублювання функцій та ефективніше використання людських і технічних ресурсів, а й про зміцнення довіри завдяки спільній відповідальності. Цю особливість відзначає й заступник начальника штабу — начальник відділу прикордонного контролю Чернівецького прикордонного загону Сергій Салюк. У рамках експерименту сторони погодили, що, скажімо, транспорт, який в’їздить з боку України в Молдову, оглядають лише наряди молдовської прикордонної поліції і відповідно навпаки.

Задоволені й митники. Спільний пункт пропуску — наш загальний успіх, вважає представник митної служби Республіки Молдова Леонід Бонару. Це помічають і люди, які перетинають кордон і дякують за збережений час та професійне виконання обов’язків правоохоронцями. А інакше й не можна, адже ми працюємо за стандартами європейського співтовариства, переконаний він.

Підприємцеві з Молдови Тиберію Монтяну в'їжджати в Україну в Росошанах найзручніше

Його український колега Валерій Губарєв додає, що в роботі дуже допомагає постійний обмін інформацією про можливі канали переміщення контрабанди і потенційних порушників митного законодавства. У подальшому доведеться вирішувати ще складніші завдання, пов’язані, приміром, із запровадженням єдиного електронного талона, а також з освоєнням нових сучасних засобів технічного контролю.



Кордони можуть не лише роз’єднувати, автор —
Рейтинг статьи: 100% из 100 возможных. Голосов всего: 1. Отзывов пользователей: 1.

Источник: www.ukurier.gov.ua

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы {lang: 'ru'}