Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Тихше їдеш, далі будеш

Тихше їдеш, далі будеш

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Жити в сучасному місті з його перевантаженими автомобілями вулицями, складними перехрестями та подекуди неймовірно швидким рухом транспорту — серйозний іспит як для водіїв, так і для пасажирів з пішоходами. І все-таки без поїздок аж ніяк не обійтися. Багато громадян щодня користується послугами пасажирських перевізників. Нерідко під час руху нам доводиться спостерігати, як водії розраховуються з пасажирами за проїзд, розмовляють по мобільному телефону, курять за кермом, не замислюючись, що такі їхні дії можуть призвести до непоправних наслідків.

Про важливість зазначеної проблеми йдеться і в численних зверненнях, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію». Як повідомили «УК» в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку року отримано 242 звернення щодо якості перевезень пасажирів, з них 70 — автомобільним транспортом. Телефонували переважно жителі м. Києва, Дніпропетровської, Донецької, Київської, Хмельницької, Львівської, Миколаївської та Херсонської областей.

У такій маршрутці явно буде перебір пасажирів, а це вже небезпечно. Фото Володимира ЗАЇКИ

Так, киянин поскаржився на якість перевезень міським маршрутним таксі № 230, водії якого регулярно розмовляють по мобільному телефону, курять і перевищують швидкість, а це в будь-який момент може стати небезпечним для пасажирів. Звернення було надіслано Державній інспекції з питань захисту прав споживачів, яке провело роботу з перевізником щодо дотримання водіями належної поведінки під час руху. Залишається сподіватися, що водії все-таки зробили певні висновки.

А ось жителька Кривого Рогу Дніпропетровської області поскаржилася на якість перевезень пасажирів маршрутним таксі № 361 «Автостанція Інгулець — просп. Південний». Вона зокрема повідомила, що в автобусі зазвичай заповнені як «сидячі», так і «стоячі» місця, що, звісно, створює незручності пасажирам, а тут ще й водії некоректно ставляться до них та не дотримуються графіків руху. Урядовий контактний центр надіслав звернення Дніпропетровській облдержадміністрації. За результатами розгляду Криворізька міська рада поінформувала заявницю: «Питання щодо поліпшення якості обслуговування вказаним маршрутом взяте на контроль та буде врегульоване».

Ніде правди діти, але нерідко ми стикаємося з брудом та сміттям у транспорті, начебто в ньому не прибирали тривалий час. Перебувати в такій автівці неприємно. Тому житель м. Світловодська Кіровоградської області звернув увагу на антисанітарний стан салонів міських маршрутних таксі. Світловодська міськрада, розглянувши це звернення, підтвердила факти неналежного стану маршрутних таксі й повідомила, що передбачається проведення перевірок із залученням представників установ та організацій, котрі контролюють якість перевезень з метою поліпшення санітарного стану автотранспорту.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернувся 7901 заявник зі скаргами, заявами та пропозиціями.



Тихше їдеш, далі будеш, автор —
Рейтинг статьи: 96% из 100 возможных. Голосов всего: 1. Отзывов пользователей: 1.

Источник: www.ukurier.gov.ua

Еще новости

П’яний рейс
00:15, 29.06.2013

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы