Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Исп. служба не может оценить квартиру т.к. БТИ вместо техпаспорта второй раз предостав по

1
15:46, 23.07.2012
Исп. служба не может оценить квартиру т.к. БТИ вместо техпаспорта второй раз предостав по
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
За долги квртира была арестована. Для того чтобы ее оценить и выставить на продажу исп служба делаеть запросы в БТИ на копию техпаспорта, на что они высылают "Поэтажный план дома и "Вытяг", коментируя, что на основании этих документов тоже можна сделать оценку квартиры. Кто прав? Дело тянеться уже 2 года каждый раз какие-то препятствия. Можно ли обратиться за помощью о взыскании долгов не в исполнительную службу а в другие органы. Я осталась без работы, дочка учиться по контракту, бывший муж ничего не платил и не платит. Выбить долги по алиментам не могу. Помогите пожалуйста в решении данного вопроса!

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:11, 24.07.2012
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Судові рішення, відповідно до ст. 124 Конституції України, є обов’язковими до виконання на всій території України. Примусове виконання рішень судів покладено на державну виконавчу службу. Частиною першою ст. 12 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що сторони мають право подавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають під час виконавчого провадження. До речі, відповідні норми прописані і в законодавстві країн, які прийнято вважати за взірець демократії.

Реалізація арештованого майна здійснюється шляхом його продажу на прилюдних торгах, аукціонах або на комісійних умовах. Зазначу, що рухоме майно, вартість якого не перевищує 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, товари побутового вжитку, а також інше рухоме майно (у разі, якщо стягувач не заперечує) реалізуються на комісійних умовах. Нерухоме ж майно, транспортні засоби, повітряні, морські та річкові судна реалізуються виключно на прилюдних торгах (аукціонах). Нереалізоване на таких торгах або на комісійних умовах протягом двох місяців майно підлягає зниженню ціни державним виконавцем. Воно проводиться в 10-денний термін з дня ви­знання прилюдних торгів чи аукціону такими, що не відбулися, або закінчення двомісячного строку реалізації майна на комісійних умовах. Після цього ціна майна може бути знижена не більш як на 30%. У разі його нереалізації в місячний строк з дня проведення зниження ціна знижується повторно в такому самому порядку, але не більше, ніж на 50% від початкової вартості майна.

На підставі ст. 82 Закону України «Про виконавче провадження» дії або бездіяльність державного виконавця можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду. Боржник має право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби виключно в судовому порядку.

Стягувач має право звернутися з позовом до юридичної особи, яка зобов’язана здійснити стягнення коштів з боржника, у разі невиконання рішення з вини такої юридичної особи. При цьому стягувач звільняється від сплати державного мита. Збитки, завдані державним виконавцем фізичним чи юридичним особам під час проведення виконавчого провадження, підлягають відшкодуванню в порядку, встановленому законом. Доцільно зауважити, що Закон України «Про виконавче провадження» спрямований на захист прав стягувача, так само, як і робота державної виконавчої служби в цілому.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: http://yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы