Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Постанова, Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти, Кабінет Міністрів України

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А від 14 грудня 2011 р. N 1283 Київ
Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти

На виконання статті 3 Указу Президента України від 30 вересня
2010 р. N 926 "Про заходи щодо забезпечення
пріоритетного розвитку освіти в Україні" Кабінет Міністрів
України п о с т а н о в л я є:

Затвердити Порядок проведення моніторингу якості освіти, що
додається.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ

Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 грудня 2011 р. N 1283

ПОРЯДОК
проведення моніторингу якості освіти

1. Цей Порядок визначає механізм організації та проведення
моніторингу якості дошкільної, позашкільної, початкової, базової і
повної загальної середньої, професійно-технічної, базової та
повної вищої освіти (далі - моніторинг).

Дія цього Порядку поширюється на навчальні заклади незалежно
від їх підпорядкування та форми власності.

2. Основними завданнями моніторингу є:

отримання об'єктивної інформації про якість освіти, стан
системи освіти, а також прогнозування її розвитку;

оцінювання стану системи освіти відповідно до завдань
державної політики в галузі освіти;

забезпечення органів державної влади статистичною та
аналітичною інформацією про якість освіти.

3. Основними методами проведення моніторингу є:

об'єктивність оброблення інформації про якість освіти;

системність оцінювання якості освіти;

оперативність доведення до відома органів управління освітою
та громадськості результатів моніторингу.

4. МОНмолодьспорт:

визначає напрями проведення моніторингу відповідно до завдань
державної політики в галузі освіти;

затверджує план заходів щодо проведення моніторингу та
здійснює контроль за його виконанням.

5. Державна наукова установа "Інститут інноваційних
технологій і змісту освіти" МОНмолодьспорту розробляє
науково-методичне та здійснює організаційне забезпечення
проведення моніторингу, узагальнює статистичну та аналітичну
інформацію про якість освіти.

6. Моніторинг проводиться шляхом:

збору та проведення аналізу інформації про стан системи
освіти;

підготовки статистичної та аналітичної інформації про якість
освіти.

7. Моніторинг проводиться на локальному, регіональному та
загальнодержавному рівні.

8. Об'єктами моніторингу є:

інформація про учасників освітнього процесу, зокрема про стан
їх здоров'я, соціальний захист, умови життя та навчання,
готовність до провадження певного виду діяльності, рівень
задоволення потреби в освітніх послугах;

процеси, що відбуваються у системі освіти, та характеристики
її стану;

результати навчальної діяльності;

навчально-методичне, матеріально-технічне,
нормативно-правове, кадрове забезпечення освітнього процесу.

9. Моніторинг проводить державна наукова установа "Інститут
інноваційних технологій і змісту освіти" МОНмолодьспорту, установи
та організації, що належать до сфери управління Міністерства
(далі - виконавці), на підставі доручення МОНмолодьспорту, яким
визначаються виконавці, мета, завдання, строки проведення
моніторингу і узагальнення статистичної та аналітичної інформації
про якість освіти на загальнодержавному рівні.

10. Методами проведення моніторингу є:

опитування різних груп респондентів;

тестування;

збір статистичних даних про стан системи освіти за
встановленою виконавцем формою;

вивчення документів навчальних закладів, органів управління
освітою.

11. Моніторинг проводиться п'ятьма етапами.

На першому етапі визначається мета, завдання, строки,
процедура, методи проведення моніторингу та критерії оцінювання.

На другому етапі готуються інструктивно-методичні матеріали
щодо проведення моніторингу.

На третьому етапі проводиться моніторинг.

На четвертому етапі проводиться аналіз результатів
моніторингу, готується статистична та аналітична інформація про
якість освіти.

На п'ятому етапі оприлюднюється зазначена інформація.

12. МОНмолодьспорт враховує результати моніторингу під час
формування та реалізації державної політики в галузі освіти.

13. Моніторинг проводиться виконавцями у межах коштів,
передбачених їм у відповідних бюджетах, а також за рахунок інших
джерел.


 

Постанова, Про затвердження Порядку проведення моніторингу ..., автор —
Рейтинг статьи: 99% из 100 возможных. Голосов всего: 1. Отзывов пользователей: 1.

Еще новости


Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы